sveiki atvykę į ExtraDigital.lt
Prekių katalogas
00.00€
Extradigital
  • Pradinis
  • Naujienos
  • Elektromobilių pardavimai vėl lenkia dyzelinių transporto priemonių pardavimus

Elektromobilių pardavimai vėl lenkia dyzelinių transporto priemonių pardavimus

Remiantis automobilių pramonės duomenimis, liepą antrą mėnesį iš eilės užregistruota daugiau elektromobilių nei dyzelinių automobilių.

Per pastaruosius dvejus metus tai jau trečias kartas, kai baterijomis varomos elektrinės transporto priemonės aplenkė dyzelinius automobilius.

Tačiau naujų automobilių registravimas sumažėjo beveik trečdaliu, teigė Automobilių gamintojų ir prekybininkų draugija (SMMT).

Pramonę paveikė "pingdemija", kai žmonės patys save izoliavo, ir tebesitęsiantis mikroschemų trūkumas.

Liepos mėn. baterijomis varomų elektromobilių registravimas vėl aplenkė dyzelinius automobilius, tačiau benzininių transporto priemonių registravimas gerokai viršijo abiejų rūšių automobilių registraciją.

Automobiliai gali būti registruojami, kai jie parduodami, tačiau prekiautojai taip pat gali registruoti automobilius prieš juos parduodant prekybos aikštelėje.

Žmonės vis dažniau perka elektrines transporto priemones, nes Jungtinė Karalystė stengiasi pereiti prie mažesnio anglies dioksido kiekio ateityje.

Jungtinė Karalystė planuoja iki 2030 m. uždrausti parduoti naujus benzininius ir dyzelinius automobilius, o iki 2035 m. - hibridinius automobilius.

Tai turėtų reikšti, kad 2050 m. dauguma keliuose važinėjančių automobilių bus arba elektriniai, arba naudojantys vandenilio kuro elementus, arba kokią nors kitą neiškastinio kuro technologiją.

SMMT teigė, kad liepos mėn. sparčiai augo iš elektros tinklo įkraunamų automobilių pardavimas, o baterijomis varomų elektrinių transporto priemonių pardavimai sudarė 9 %. Įkraunamų hibridinių transporto priemonių pardavimai siekė 8 %, o hibridinių elektrinių transporto priemonių - beveik 12 %.

Palyginti su 7,1 % dyzelinių automobilių rinkos dalimi, kurių įregistruota 8 783.

Birželio mėn. baterijomis varomos elektrinės transporto priemonės taip pat aplenkė dyzelinius automobilius, taip buvo ir 2020 m. balandžio mėn.

Liepa paprastai yra palyginti ramus mėnuo automobilių prekyboje. Pirkėjai šiuo metų laiku dažnai laukia, kol rugsėjį pasikeis numerio ženklai, ir tik tada investuoja į naujus ratus.

Tačiau net ir tokiu atveju naujausi duomenys aiškiai parodo, kokie dideli pokyčiai vyksta pramonėje.

Antrą mėnesį iš eilės įregistruota daugiau elektromobilių nei dyzelinių automobilių, ir tai yra didelis skirtumas.

Tai lemia ir toliau katastrofiškai mažėjanti dyzelinių automobilių paklausa, ir didėjantis elektromobilių pardavimas.

Per metus dyzeliniai automobiliai vis dar turi nedidelę persvarą, tačiau, atsižvelgiant į dabartines tendencijas, ji nebus ilgalaikė.

Yra viena išlyga - į dyzelinių automobilių skaičių neįtraukti hibridiniai automobiliai. Įtraukus juos, dyzelinių variklių padėtis atrodo šiek tiek geresnė, bet ne daug. Ir sunku tikėtis, kad padėtis pasikeis.

Taip, automobilių gamintojai vis dar gamina dyzelinius variklius. Tačiau jau dabar pardavimai tokie maži, o Jungtinės Karalystės ir kitų šalių vyriausybės planuoja per kelerius metus uždrausti šią technologiją naudoti naujuose automobiliuose, todėl jie neturi daug paskatų į juos investuoti.

Tuo tarpu nauji elektriniai modeliai rinkoje pasirodo sparčiai ir gausiai.

Dar 2015 m. dyzeliniai automobiliai sudarė mažiau nei pusę visų Jungtinėje Karalystėje parduotų automobilių. Kaip pasikeitė laikai.
2px pristatomoji pilka linija

SMMT teigimu, iš viso naujų automobilių registravimas sumažėjo 29,5 proc. iki 123 296 automobilių.

Mike'as Hawesas, SMMT vykdomasis direktorius, sakė: "SMMT yra viena iš didžiausių naujų automobilių gamintojų: "Ryškiu [liepos mėn.] akcentu išlieka didėjanti elektrifikuotų transporto priemonių paklausa, nes vartotojai vis dažniau naudojasi šiomis naujomis technologijomis, skatinami didesnio produktų pasirinkimo, mokestinių ir finansinių paskatų bei malonios vairavimo patirties."

Tačiau jis teigė, kad kompiuterinių lustų trūkumas ir darbuotojų saviizoliacija dėl "pingdemijos" mažina pramonės gebėjimą pasinaudoti gerėjančiomis ekonomikos perspektyvomis.

Daugelis įmonių susiduria su sunkumais, kai darbuotojams dėl vadinamosios "pingdemijos" NHS programa "Covid" liepia savarankiškai izoliuotis.

  • Elektromobilių įkrovimo kainos "turi būti sąžiningos", sako parlamento nariai.

Deividas Borlandas (David Borland) iš audito įmonės EY sakė, kad silpni liepos mėnesio duomenys nestebina, palyginti su praėjusių metų pardavimais, kai Jungtinė Karalystė buvo ką tik išėjusi iš pirmojo koronaviruso lokauto.

"Tai nuolatinis priminimas, kad bet kokį palyginimą su praėjusiais metais reikėtų vertinti atsargiai, nes dėl pandemijos automobilių pardavimai buvo nepastovūs ir neaiškūs", - sakė jis.

Tačiau jis teigė, kad "perėjimas prie nulinės taršos transporto priemonių ir toliau sparčiai vyksta".

"Pradedamos statyti "Gigafactories" gamyklos, o investuotojai ir vyriausybė atnaujina akumuliatorių ir elektrinių transporto priemonių gamyklų įsipareigojimus, o tai rodo sveikesnę elektrifikuotą JK automobilių ateitį", - sakė jis.

https://www.extradigital.lt/ev-krovimo-iranga

 

Extradigital