sveiki atvykę į ExtraDigital.lt
Prekių katalogas
00.00€
Extradigital
  • Pradinis
  • Naujienos
  • "Microsoft Teams" kitais metais įdiegs avatarus ir taps metaverslo erdve

"Microsoft Teams" kitais metais įdiegs avatarus ir taps metaverslo erdve

"Zoom for VR" kol kas tikrai nėra, nepaisant to, kad daugybė bendrovių dirba siūlydamos virtualius susitikimų kambarius. Pagrindiniai darbo įrankiai, kuriais naudojasi dauguma žmonių, šio šuolio nepadarė. Tokio dar neturi ir "Facebook", kuris visą savo įmonę bando pastūmėti į metaverslą. Tuo tarpu "Microsoft" pagaliau stumia "Teams" į VR ir AR susietą įrankį, kurio beta versija pasirodys 2022 m. pirmoje pusėje.

Nešiojamiesiems kompiuteriams, telefonams, VR ir "Microsoft" "Hololens" ausinėms skirtame įvairių įrenginių atnaujinime pagrindinis dėmesys skiriamas jos avatarams, taip pat įtraukiančių susitikimų erdvių rinkiniui, kuris bus sujungtas su "Microsoft Office 365" programomis ir paslaugomis. Panašu, kad tam tikrais atžvilgiais tai galėtų būti panašu į tai, ką "Facebook" "Horizon Workrooms" bandė padaryti virtualių darbo susitikimų srityje.


Per pandemiją "Microsoft Teams" pradėta perkurti: 2020 m. eksperimentinis priedas, pavadintas "Together Mode", dalyvius pertvarkė į klases ir auditorijas, tarsi perkeldamas VR dvasią į 2D vaizdo konferencijų programėlę. Patobulinimai buvo atlikti greitai, remiantis "Microsoft" supratimu, kad pasaulis artimiausiu metu nesiruošia didžiąją laiko dalį praleisti su VR ausinėmis dirbdamas nuotolinį darbą ir kad "Zoom" nuovargis išlieka labai realus.

Kitas "Microsoft" žingsnis "Teams" srityje - tai šių avatarų perkėlimas ir galimybė žmonėms labiau kontroliuoti savo asmeninį įvaizdį ir tapatybę. Avatarai veiks "Teams" 2D režimuose kaip alternatyva tikrojo veido rodymui kameroje, tačiau jie gali išreikšti reakcijas ir emocijas. Jie taip pat veiks 3D įtraukiančiose erdvėse, kuriose bus susipynę VR, AR ir 2D ekranai.
 

mesh for teams grid
 

 

Komandoje "Microsoft Teams" bus derinami virtualūs avatarai ir tikros kameros srautai (arba galėsite išjungti kamerą ir avatarą).

Nicole Herskowitz, "Microsoft Teams" generalinė direktorė, sakė CNET, kad bendrovės vidinės Žmogiškųjų veiksnių laboratorijos tyrimai parodė, kad 85 % žmonių, naudojančių avatarus, susitikimuose jautėsi "labai arba šiek tiek esantys", taip pat manė, kad 75 % kitų žmonių, naudojančių avatarus, atrodė "labai arba šiek tiek esantys". Tai paskatino "Microsoft" manyti, kad avatarai galėtų būti realūs grupės susirinkimų dalyviai, papildant dabartines "arba/arba" galimybes, kai kamera yra arba įjungta, arba išjungta. Pirmąją avatarų versiją animuos dirbtinis intelektas, kuris interpretuos balso signalus, tačiau vėliau bus naudojamos kameros ir rankų sekimas. "Microsoft" teigia, kad VR ir AR ausinės su daugiau kamerų ir judesio jutiklių taip pat galėtų padėti animuoti išraiškingesnius avatarus, kai "Teams" programa bus tobulinama.

Tačiau avatarai nėra tokie patys, kokius "Microsoft" jau naudoja "AltspaceVR": Šie avatarai atrodo šiek tiek tikroviškesni, ne tokie atvirai karikatūriški, bet vis dar akivaizdžiai ne fotorealistiški. Kitais metais, kai bus paleista išankstinė versija, bus ribotas erdvių rinkinys, tačiau įmonės ilgainiui galės susikurti savo virtualias biuro aplinkas.

"Microsoft" nurodo ankstyvą partnerį "Accenture" kaip šios vizijos pavyzdį. "Accenture" turi virtualių susitikimų erdvių, kuriose galima naudotis VR, rinkinį, į kurį gali prisijungti nuotoliniai darbuotojai ir kurios yra dvigubai didesnės įmonės susitikimų vietos ir kuriose bandoma sukurti įprastesnes virtualias erdves, pavyzdžiui, namų biuro poilsio kambarių versijas.

Šių metų pradžioje "Microsoft" pristatė savo platformą "Mesh", skirtą AR, VR, mobiliesiems ir asmeniniams kompiuteriams. Naudodama "Mesh", "Microsoft" taikosi būtent į tą jungtį tarp ausinių, telefonų ir nešiojamųjų kompiuterių, kurios siekia ir Marko Zuckerbergo į metaverslą orientuota bendrovė "Meta", ir į sritį, kurioje netrukus gali pradėti veikti tokios bendrovės kaip "Apple". Ateinančiais metais daugeliui bendrovių bus aktuali tema, nes bendros metaverslo vizijos pradės pritraukti dėmesį ten, kur anksčiau vyko tradiciniai pokalbiai apie VR ir (arba) AR.

 

 

Extradigital