sveiki atvykę į ExtraDigital.lt
Prekių katalogas
00.00€
Extradigital
  • Pradinis
  • Naujienos
  • "Quest 2": kodėl "Metai" vis dar aktuali asmeninio kompiuterio VR

"Quest 2": kodėl "Metai" vis dar aktuali asmeninio kompiuterio VR

"Meta Quest 2" kaip kompiuterio VR ausinės veikia geriau nei bet kada anksčiau. O ateityje bus dar geriau, nes "Metai" reikia asmeninio kompiuterio.

Kai "Meta" paskelbė apie "Oculus Link" ir atėjo pirmieji įspūdžiai, tai buvo 2019 m. rugsėjį "Oculus Connect 6", beveik prieš trejus metus.

Skepticizmas buvo didelis dėl netradicinio "Meta" transliacijos proceso: naudojant "Oculus Link" vaizdo signalas iš pradžių suspaudžiamas iš kompiuterio, o tada transliuojamas į "Meta Quest" kaip vaizdo kanalas. Tai turi būti susiję su dideliu vėlavimu ir vaizdo kokybės pablogėjimu.

Kiti trūkumai buvo palyginti maža "Meta Quest" skiriamoji geba (1440 x 1600 taškų kiekvienai akiai, "PenTile" ekranas) ir atnaujinimo dažnis (72 hercai).

Išbandžius "Oculus Link" su "Oculus Rift S", abejonės pasitvirtino: Su "Meta Quest" asmeninio kompiuterio VR buvo pastebimai prastesnė nei su originaliomis asmeninio kompiuterio VR ausinėmis.


PC VR su "Quest 2": brandus sprendimas

Praėjus trejiems metams, asmeninio kompiuterio VR patirtis yra gerokai geresnė. Su "Meta Quest 2" dabar galite naudotis visa VR ausinių skiriamąja geba (1 920 x 1 832 taškų kiekvienai akiai) ir atnaujinimo dažniu (120 hercų), ir visa tai belaidžiu ryšiu - dėka "Air Link".

Nors kompiuterinėms VR ausinėms, tokioms kaip "HTC Vive Pro" ir "Valve Index", reikia brangių priedų, kad galėtumėte naudotis belaidžiu virtualios realybės ryšiu, "Quest" naudotojams nereikia ant kūno nešioti jokios papildomos įrangos ir šią funkciją jie gauna nemokamai.

Vaizdo kokybė ir vėlavimas neprilygsta kompiuterio VR kabeliniam ryšiui, tačiau skirtumas yra įveikiamas atsižvelgiant į "Air Link" teikiamus privalumus: visišką judėjimo laisvę su nedidelėmis sąrankos ir naudojimo pastangomis.

Prieš penkerius metus vargu ar kas nors tikėjosi, kad belaidę VR bus galima išspręsti vien programine įranga ir įprastu WLAN maršrutizatoriumi.

"Air Link" raktas gali suteikti naują postūmį kompiuterinei VR

Naujausiame "Quest" atnaujinime "Air Link" išėjo iš eksperimentinio etapo ir dabar yra įprasta funkcija. Pastaruoju metu vis dažniau naudojame "Air Link", ir dažnai net su žaidimais, kurie turi vietinę "Quest" versiją.

Dėl daug ryškesnio vaizdo ir dažniausiai šiek tiek gražesnės grafikos verta paleisti "Air Link", ypač dėl to, kad funkcija veikia daug geriau ir turi mažiau klaidų nei tada, kai buvo pirmą kartą pristatyta 2021 m. balandį, o tai rodo, kad "Meta" stengiasi nuolat tobulinti kompiuterinės VR patirtį.

"Air Link" Achilo kulnas yra pradinė sąranka. Ji gali sudaryti kliūčių kompiuterių ir tinklo neprofesionalams ir juos priblokšti.

Atrodo, kad sprendimas jau matomas: Pasak gandų, "Meta" kuria "Air Link" raktą, kurį naudojant kompiuterio VR transliacijos nustatymas (instrukcijos) taptų patikimas. Jei šis priedas iš tiesų pateks į rinką, ateityje jums reikės tik laisvo USB lizdo kompiuteryje. Dėl to "Air Link" taps prieinama dar daugiau žmonių.

"Link" sąsają reikia atnaujinti

Vienas iš nebaigtų darbų yra pasenusi "Rift" naudotojo sąsaja, kurią "Quest" naudotojai mato paleidę "Oculus Link" arba "Air Link". Quest priklausanti "Link" vartotojo sąsaja gerokai palengvintų VR ausinių naudojimą kompiuteryje, ypač naujokams.

Apie atitinkamą integraciją "Meta" pranešė 2020 m. rugsėjo mėn. "Oculus" tinklaraštyje buvo paminėta "vieninga sistemos patirtis", kuri leistų naudotojams matyti visas "Quest" ir "Rift" programas greta ir naudotis vietinėmis "Quest" funkcijomis. Naujoji kompiuterio VR naudotojo sąsaja turėjo būti išleista 2021 m. Deja, nuo to laiko apie ją nieko negirdėjome.

Taip pat yra galimybių patobulinti transliacijos technologiją, kuria, kaip pranešama, "Meta" galėtų netrukus pasinaudoti.

Remiantis kodo išvadomis, būsimos "Meta" aukščiausios klasės ausinės "Cambria" galėtų palaikyti funkciją, vadinamą DSC (Display Stream Compression), kuri užtikrina praktiškai be nuostolių ir be vėlavimo vaizdo duomenų suspaudimą naudojant kabelį.

"Air Link" taip pat gali būti atnaujinta: Beveik neabejotinai "Cambria" palaikys "Wi-Fi 6E", kad būtų užtikrintas didesnis pralaidumas ir mažesnis vėlavimas belaidžio kompiuterio VR transliacijos metu. Abi funkcijos vėliau gali būti įdiegtos "Meta Quest 3".

Kodėl kompiuterinė VR išlieka aktuali "Metai"

Kodėl "Meta" ir toliau investuoja į PC VR, man atrodo logiška: Ilgainiui mobilioji VR ir asmeninio kompiuterio VR tikriausiai susilies dėl debesų srautinio perdavimo. Kartu su "Avalanche" "Meta" kuria atitinkamą paslaugą. Šiuo metu JAV atliekami pirmieji bandymai su 5G.

Be to, aukštos klasės VR patirtys, panašios į tas, kurias įgalina PC VR, ateityje vėl bus paklausesnės. To priežastis - "Playstation VR 2". "Meta" daro gerai, kad savo PC VR platformą išlaiko atvirą tokiems pokyčiams - ir dėl galimos naujos "Valve" VR iniciatyvos.

Bet kokiu atveju kompiuteris tikriausiai vėl taps svarbesnis kaip VR įrenginys darbui ir produktyvumui. Kadangi "Cambria" daug dėmesio skiria produktyvumui, daugeliui produktyvumo programų reikės išorinio kompiuterio. Atitinkamai "Meta" prasminga optimizuoti savo aukščiausios klasės įrenginį naudoti kompiuteriu VR. Kitai "Quest" kartai tai taip pat turėtų būti naudinga.

https://www.extradigital.lt/audio-ir-video-kabeliai/kabelis-oculus-link-vr-usb3-2-gen-1-usb-usb-c-5m_CA913244

 

Extradigital